Da li je Vaša koža sklona nepravilnostima, posebno leti? Pročitajte naše najbolje savete na temu nege kože sklone aknama kada temperatura počne da raste.
Spremni za plažu: saveti za negu aknama sklone kože tokom leta
Za većinu leto je sinonim za sunce, more i pesak. Međutim, nekima od nas sa kožom sklonom aknama potrebna je dodatna nega tokom toplijih meseci, posebno prilikom odlaska na plažu. Aknama sklonoj koži potrebna je primerena zaštita kada je sunce najjače jer je sunce lažni prijatelj akni: ustvari, čak i povećanje temperature od 1°C povećava tvorbu sebuma za do 10%.* Štaviše, neki propisani lekovi protiv akni mogu da povećaju osetljivost kože na sunčevu svetlost i potencijalno povećaju oštećenja uzrokovana UV zracima. I na kraju, efikasna zaštita Vaše kože na odmoru je ključna je za izbegavanje ožiljaka i hiperpigmentacija povezanih sa opekotinama i zato ne štedite na zaštitnom sredstvu. Formula na bazi gela ili vode idealna je za masnu kožu.
Vichyjeva matirajuća korektivna nega za zaštitu od sunca: idealna za kožu sklonu aknama
Kad je reč o koži koja je sklona aknama, važno je obratiti pažnju na sastojke zaštitne nege. Za smanjivanje nepravilnosti povezanih sa UV izlaganjem Vichy matirajuća korektivna nega za zaštitu od sunca sa SPF 30 sadrži salicilnu kiselinu koja koriguje stanje mitisera. Pri testiranju pod kliničkim uslovima preko 81% učesnika smatra da im je koža manje masna i do 4 nedelje posle prve primene, a 75% misli da im je koža blistavija.**
Ako je višak masnoće ili masni sjaj Vaša glavna letnja briga, više nego nepravilnosti, pokušajte da dubinski očistite Vaše pore Vichy maskom za pročišćavanje pora obogaćenom sa dva tipa prirodnih glina koje matiraju kožu sklonu mašćenju.
I eto, sada možete da uživate u odmoru na plaži bez brige o efektima na Vašu kožu!
*Cunliffe, W. J., Burton, J. L., & SHUSTER, S. (1970). Učinak promjena lokalne temperature na varijacije u razini lučenja sebuma. British Journal of Dermatology, 83(6), 650-654.
**Vichy Idéal Soleil njega protiv nepravilnosti, klinička procjena tijekom 28 dana na 54 ispitanika (CF: dokument o lansiranju proizvoda, str. 20)