Iza kulisa: 3 žene objašnjavaju razvoj seruma protiv bora
Tri žene otkrivaju različite faze u stvaranju anti-age seruma, od ideje na papiru do testiranja konačnog proizvoda.
#1 Stvaranje koncepta novog proizvoda: Florence
“Kao upravnica Odeljenja aktivne kozmetike, sa svojim timom stvaram nove proizvode za Vichy u saradnji sa marketinškim timovima. Fokusirani smo na inovaciju, bilo da je reč o aktivnim sastojcima, teksturi ili senzorijalnom aspektu proizvoda. Potrošači možda ne znaju da je potrebno 2 do 6 godina razvoja kako bi se novi proizvod pojavio na policama!
Moj posao je i intelektualan, pošto moramo da mozgamo i pronađemo najbolju kombinaciju sastojaka i tehnologije, ali je i kreativan. Započinjemo sa vrlo teoretskom fazom gde razmatramo naše ideje uz sugestije kako da to postignemo: ciljani problem kože, kombinacija sastojaka, tehnologija, tekstura itd. Zatim sledi rasprava sa marketinškim timom pre prelaska na nauku. Izazov pri razvoju proizvoda je pronalazak prave ravnoteže između nečeg lepog - sa delotvornom formulom, lepim mirisom i prijatnom teksturom - bez narušavanja efikasnosti proizvoda. A pre nego što odaberemo jednu formulu zna biti i 150 različitih predloga formule! ”
#2 Pronalazak najbolje formule i aktivnih sastojaka putem temeljnog istraživanja: Sophie
Zatim razmišljamo kako da stvorimo formulu koja sadrži dokazano efikasne aktivne sastojke poput ramnoze i kako da ih kombinujemo da bismo dobili teksturu i osećaj pri nanošenju koji će odgovarati potrošačima.
Tehnološki napredak tokom moje karijere bio je obiman. Našli smo se usred kompjuterizacije analize razvoja bora.”
#3 Optimizacija proizvoda radi efikasnosti: Nathalie
Moj posao je da osiguram da dermatolozi i potrošači prepoznaju ravnotežu između prijatnosti pri upotrebi i efikasnosti proizvoda."
Objavljeno