OK

OK Cancel

Thank you

Close

Iza kulisa: 3 žene objašnjavaju razvoj seruma protiv bora

Tri žene otkrivaju različite faze u stvaranju anti-age seruma, od ideje na papiru do testiranja konačnog proizvoda.

#1 Stvaranje koncepta novog proizvoda: Florence

“Kao upravnica Odeljenja aktivne kozmetike, sa svojim timom stvaram nove proizvode za Vichy u saradnji sa marketinškim timovima. Fokusirani smo na inovaciju, bilo da je reč o aktivnim sastojcima, teksturi ili senzorijalnom aspektu proizvoda. Potrošači možda ne znaju da je potrebno 2 do 6 godina razvoja kako bi se novi proizvod pojavio na policama!
Moj posao je i intelektualan, pošto moramo da mozgamo i pronađemo najbolju kombinaciju sastojaka i tehnologije, ali je i kreativan. Započinjemo sa vrlo teoretskom fazom gde razmatramo naše ideje uz sugestije kako da to postignemo: ciljani problem kože, kombinacija sastojaka, tehnologija, tekstura itd. Zatim sledi rasprava sa marketinškim timom pre prelaska na nauku. Izazov pri razvoju proizvoda je pronalazak prave ravnoteže između nečeg lepog - sa delotvornom formulom, lepim mirisom i prijatnom teksturom - bez narušavanja efikasnosti proizvoda. A pre nego što odaberemo jednu formulu zna biti i 150 različitih predloga formule! ”

#2 Pronalazak najbolje formule i aktivnih sastojaka putem temeljnog istraživanja: Sophie

Sophie Veyrat“Ja sam šef laboratorija u Vichyju i zadužena sam za istraživanje isključivo Vichy nega za kožu. Pri razvoju novog proizvoda ključni prioritet je sigurnost formule, jer su Vichy proizvodi razvijeni za osetljivu kožu.
Zatim razmišljamo kako da stvorimo formulu koja sadrži dokazano efikasne aktivne sastojke poput ramnoze i kako da ih kombinujemo da bismo dobili teksturu i osećaj pri nanošenju koji će odgovarati potrošačima.
Tehnološki napredak tokom moje karijere bio je obiman. Našli smo se usred kompjuterizacije analize razvoja bora.”

#3 Optimizacija proizvoda radi efikasnosti: Nathalie

Nathalie Caron“Moj posao uključuje organizaciju svih ispitivanja (kliničkih i korisničkih) koji podržavaju Vichyjev ugled i dokazuju efikasnost naših proizvoda. U neprestanom sam kontaktu sa  istraživačkim, marketinškim i pravnim timom. Ova uloga je posebno važna za Vichy, jer su naši proizvodi prilagođeni osetljivim tipovima kože.
Moj posao je da osiguram da dermatolozi i potrošači prepoznaju ravnotežu između prijatnosti pri upotrebi i efikasnosti proizvoda."

Objavljeno

go to top